Klocuch Wiki
Advertisement

Redaktorzy tvgry.pl losują dla siebie tematy

TVGRYpl – kanał na YouTube zajmujący się tematyką gier komputerowych, ich recenzjami, zapowiedziami, zestawieniami oraz innymi ciekawostkami z branży gamingowej. Strona tvgry.pl powstała w lipcu 2009 roku jako podzespół GryOnLine.pl, jest pierwszą witryną w polskim internecie prezentującą filmy poświęcone wyłącznie grom komputerowym.

Klocuch a TVGRY[]

Klocuch raz na jakiś czas wspomina o nich. Seria rzeczy w grach to parodia ich filmików o różnych zagadnieniach w grach komputerowych, a bajka - tv gry (najsłynniejsza parodia TVGRY) jawnie ośmiesza częstotliwość i dość często mierną jakość wypuszczanych filmów, które nierzadko wydają się być przypadkowe. Żarty o maszynie losującej do dziś można znaleźć pod wieloma ich materiałami. Po raz kolejny członkowie ekipy pojawili się w filmiku bitka - tvgry , gdzie ich trójwymiarowe modele zmierzyły się ze sobą na ringu we wrestlingu amerykańskim. Następnym wystąpieniem również był materiał związany ze sportem. Tym razem w tvgry - mecz finalowy ligi o puchar mistrzostwa swiata sezonu pilki noznej grupa wraz z innymi zaprzyjaźnionymi youtuberami grała mecz przeciwko reprezentacji Polski w piłce nożnej, który zakończył się zwycięstwem 3:0.

Redaktorzy TVGRYpl odnieśli się do żartu z maszyną losującą w swoim primaaprilisowym odcinku z 2019 pod tytułem 6 najbardziej LOSOWYCH tematów tvgry, gdzie wybierali dla siebie najbardziej absurdalne tematy na stronie losulosu.pl, a następnie omawiali je prawie wszystkie i prawie całe.

Skład[]

Ekipa tvgry.pl działa obecnie w składzie:

  • Gambrinus (nazywany przez klocucha - Szef) - Grzegorz Bobrek, redaktor prowadzący
  • Kacper - Kacper Pitala, zastępca redaktora prowadzącego
  • Hed - Szymon Liebert, Redaktor tvgry.pl
  • Arasz - Mateusz Araszkiewicz, redaktor
  • Jordan - Jordan Dębowski, redaktor
  • Fanggotten - Adam Wawrzyński, redaktor
  • Splinter - Kacper Lipski, redaktor

Galeria[]

Advertisement