Klocuch Wiki
Advertisement

pomysly na sniadanie obiad i kolacje - wideorecenzja Klocucha z 2019 roku. Polecił on grę Cooking Simulator.

Pomysły[]

Jajko sadzone z kawałkami pomidora i szczypiorkiem do smaku (śniadanie)[]

Składniki[]

  • 3 jajka
  • 1 pomidor
  • 1 szczypiorek do smaku

Wykonanie[]

  1. Bierzemy patelnię i nalewamy na nią olej Kujawski
  2. Ostrożnie rozbijamy jaja - tak, żeby skorupka nie wpadła do patelni
  3. Bierzemy nóż i kroimy pomidora na małe kawałeczki, żeby nam było łatwo mielić ryjcem
  4. Do tego wszystkiego jeszcze szczypiorek do smaku
  5. No i kładziemy wszystkie składniki na talerz. Smacznego!

Frytki, schabowy i fajna sałatka z warzyw (obiad)[]

Składniki[]

  • ziemniak
  • kotlet wieprzowy
  • ogórek
  • zielona papryka
  • pomidor
  • ogórano
  • zielenina do smaku

Wykonanie[]

  1. Pokrój ziemniaka na takie plasterki, a potem na frytki
  2. Wrzuć frytki do takiej specjalnej maszyny
  3. Za czas robienia frytek zróbmy schabowego
  4. Połóż schabowego na patelni i dodaj oleju. Jeżeli masz takie coś do smażenia (płytę), to daj tam, ale wtedy bez oleju
  5. Za czas smażenia schabowego zrobimy sałatkę
  6. Pokrój ogórka, pomidora i paprykę, pamiętaj, żeby wyrzucić końcówkę ogórka do kosza, bo chyba nie będziesz jej jadł
  7. Teraz przełóż warzywka, upieczone frytki i kotleta na talerz
  8. Smacznego! Pamiętaj, żeby posprzątać kuchnię po robocie i poodkładać szpeje na swoje miejsce :)

Hamburgesy... Chrupsy[]

Składniki[]

  • bułka
  • kotlet
  • pomidor
  • ogórek
  • gruszka
  • miód
  • ketchup

Wykonanie[]

  1. Kupujemy bułki
  2. Kroimy wszystkie warzywa i owocka, oczywiście wyrzucamy końcówkę gruszki i ogórka tam, gdzie jej miejsce - do samego diabła
  3. Smażymy kotleta na takim czymś do robienia kotletów (płycie)
  4. Podgrzewamy bułki w mikroweli
  5. Kiedy mamy już wszystko gotowe, robimy hamburgersa
  6. Na sam dół dajemy bułkę
  7. Potem dodajemy trochę ketchupu
  8. Nad ketchupem dajemy kotleta
  9. I na kotlet nalewamy miód, ale żeby nie przesadzić. Symbolicznie!
  10. Teraz...

Kupcie se chrupsy, zjedzcie se chrupsy na kolację!

Transkrypcja filmu[]

Wstęp[]

(echo) Gotowanie - wideorecenzja.

Wiadomość od Kuby[]

Cze wam. Znowu napisał do mnie Kuba, którego możecie znać z filmu "coś dla miłośników samolotów". Kuba pisze nie po polsku, a nazywa się po polsku

(męski głos Tłumacza Google) Cześć, Plane Mechanic Simulator zadebiutowa... *ucina*

Kuba wysłał mi kolejną darmową grę. Ja nie wiem, skąd ty kradniesz te darmowe gry, Kuba, ale rób tak dalej - dobra robota. I tym razem jest to gra o gotowaniu. Zaczynamy!

W bibliotece Steam[]

Pierwszy plus gry - gra zajmuje tylko 2 gibolce (gigabajty). No, to mi się już podoba. Do zobaczenia za 2 godzinki :)

Ładowanko gry[]

Gotowanie to mój świat, ja bardzo chciałem zawsze nagrać jakiś film o gotowaniu. Jeden zrobiłem, ale to właśnie nie chce mi się nigdy rozstawiać tych wszystkich kamer i ludzi, a tutaj będę mógł to robić wszystko na komputerze i to będzie fajne. Gra się nazywa Cooking Simulator (wymowa Króla: Coking Zimulato). Mamy tutaj taki nóż, krew (sok pomidorowy) i jabłko (zieloną paprykę)

W menu[]

Tu mamy menu, widzę że mamy muzyczkę z gry. Fajna ta muzyczka jest (naśladuje) tyrytyryty tyryryty. Mamy pokazaną taką kuchnię, fajnie tutaj wszystko jest... (westchnięcie) Ta muzyczka jest fajna, aż chce się żyć (naśladuje znowu) ty ty tyy... Szkoły gotowania nie potrzebuję, bo gotować umiem, bierzemy tryb wolny, i...

W kuchni[]

Łoo! Tam widać całe miasto!

No, jesteśmy w takiej kuchni. Ło... (patrzy przez okno) Tam widać całe miasto! Fajnie, jak by można było wszędzie tam chodzić. No i co...

Śniadanie[]

(przejście) Serwus w programie "Gotowanie". Pokażę wam, jak zrobić pomysł na śniadanie, obiad i kolację. Zaczynamy od śniadanie.

Olej[]

Będzie nam do tego potrzebna patelnia, o tu (bierze patelnię). I patelnię kładziemy oczywiście na ogniu. I... (bawi się kuchenką) Oczywiście moja propozycja na śniadanie to jajko na patelni. Zanim damy jajko, musimy nadać na patelnię olej (szuka oleju). Mam tu na półce różne rodzaje olejów. Chcę taki olej normalny, Kujawski, czy jakiś. O (bierze butelkę oleju słonecznikowego). To jest to. Odkrę... (odkręca) Ale fajnie to się odkręcało w ogóle. Super to wygląda wszystko. I po prostu... kruci, ale to jest prawdziwe... Po prostu mamy tak obrócić (nalewa olej na patelnię). Dobra, trochę oleju. Resztę... (rzuca butelką z olejem) (śmiech) Kruci, ale to się rozwaliło fajnie! (rzuca kawałkiem rozbitej butelki). Luks!

Jajko[]

Kruci, jak w życiu!

Ktoś to potem posprząta, jajka powinny być w lodówce (otwiera lodówkę). Eea... (wysuwa dolną szufladę lodówki). O, jajko, (bierze jajko) mamy jajka. Rozbij - E. Czekajcie, bo chcemy to zrobić nad... (wrzuca skorupki do patelni, a żółtko zostaje w jego dłoni). Kruci... jak w życiu! Zawsze mi się tak dzieje. Jak to tera... Spróbujmy skorupki powyciągać (bierze skorupki z patelni i rzuca je na podłogę). Dobre! Robimy z trzech jaj (wrzuca kolejne jajko). Rozbijamy jajko i... trzy! (wrzuca trzecie jajko). Mamy trzy jajka i teraz możemy to włączyć, niech nam się robi (włącza gaz).

Pokrojone warzywa[]

A ja do tego jeszcze dodam pokrojone warzywa. Pokroimy pomidorka, jajka nam się ładnie robią. Oo... (kładzie pomidora na blat kuchenny). Bierzemy nóż, nie potrzeba deski, bo mamy przecież stół, o... (kroi pomidora). Na małe kawałecki, żeby było nam łatwo to mielić ryjcem. (rzuca nożem). Teraz bierzemy... Jajka nam się już zrobiły (wyłącza gaz), to wyciągamy talerzyk duży, duży talerz. Pokładamy go tu, tak (kładzie talerz). I teraz siup! (przerzuca jajka z patelni na talerz, a potem rzuca patelnią). No, tu mi trochę wypadło, no niew... Pokrojone warzywka wkładamy do miseczki, misusi... (wkłada warzywka). Bierzemy i...

Szczypiorek (parodiowanie Makłowicza)[]

Jak Makłowicz!

I do tego wszystkiego, jeszcze, dooo smaaku bierzemy szczypiorek, kładziemy goo, pokroimy naa drobniutkie takiee kawałecki [tu już bez parodii] (próbuje kroić szczypiorek, nie udaje się mu to i rzuca nożem) Nie da się, no to dajemy tak o

Mamy śniadanko[]

I wsypujemy nasze pomidorki (wsypuje pomidory, a potem rzuca talerzem, w którym były pomidorki). No i to jest gotowe danie - śniadanie. Smacznego! (odwraca talerz w swoją stronę i udając że je, wysypuje zawartość talerza) Mniam mniam (rzuca talerzem po "zjedzeniu")

Obiad[]

(przejście) Na obiad będą frytki ze schabowym i do tego jakaś fajna sałatka z warzyw

Katastrofa!

Zabawa i katastrofa[]

To wygląda jak ziemniaki (bierze ziemniaka i odkłada go, nie wiemy gdzie, bo następuje cięcie). O, ciekawe czy można... (odkręca zimną wodę) Kruci, nawet można wodę se sikać (odkręca zimną wodę). A... (dozuje mydło z dozownika) Kruci, nawet mydło! Ta gra jest lepsza niż życie. Przecież... (rzuca butlą z gazem) przecież... Kruci! Dobre, a co się stanie, jak to dam tu i to włączę (czyli: jak butlę z gazem położę na kuchenkę i włączę gaz). Nic... (włącza radio) Muzyczkę se można włączyć, fajnie! Kruci, co tu się stało? (wybuchła butla z gazem). (bierze cztery butle i rzuca je na kuchenkę z włączonym gazem, wybuchają) O.. kru.... O kruc... O nie, drzwi tu wywaliło! (wywaliło drzwi z lodówki :D) Przerwa, przerwa na reklamy, przerwa na reklamy, mama zaraz wróci!

Reklama[]

Moje filmy napędza kakałko Puchatek! Może nie takie dobre jak Nesquik, ale tańsze i też tak może... być...

Frytki[]

(krótka zabawa mikrowelą) Dzień dobry po przerwie, nie wiem jak się obiera ziemniaki, ale nie musimy, sobie pokroicie na frytki, czyli na takie paski... (kroi ziemniaki na paski) I potem takie o (teraz kroi na frytki). Kruci, ale to jest prawdziwe. Dobre, starczy tyle frytek (rzuca nożem). Resztę można wywalić do śmietnika na spokojnie, bo nie mam psa (wyrzuca dużego ziemniaka i ćwiartkę). Tu mamy takie specjalne urządzenie na frytki (frytkownicę). Ja w domu takiego nie mam, o... I tutaj będziemy... no. Bierzemy, nie wysypujemy i wsypujemy ostrożnie wszystko tu. Powoli, nikt was nie goni (wsypuje frytki do frytkownicy). No, luks! (rzuca deską do krojenia). Trochę się wysypało, ale powkładamy, nie. Co się wysypało, to nie... No i włączamy frytki, frytki nam się robią (włącza frytki), a możemy za ten czas... (czyta kartkę zawieszoną nad frytkownicą) Wymienić olej... Frytki nam się robią, a my możemy za ten czas zrobić schabowego.

Schabowy[]

Kruci!

Mięso mamy w lodówie, co to... Chyba to (bierze kotleta wieprzowego). Będziemy to ubijać, jak mama zawsze ubija jak grasz i tak nawala, że to że masz słuchawki nic nie pomaga, ona tak nawala, że się nie da... Jak się w ogóle robi schabowe? (szuka: schabowe jak zrobic w Google, klika w pierwszy link) Nie no... Ja po prostu... Tu jest taka fajna patelnia, wezmę po prostu to mięso, trochę oleju... (niechcący rozbija olej o półki z warzywami) Kruci! Dobra, to posprząta ta baba (najprawdopodobniej bierze sok cytrynowy).

Sałatka[]

Mięso nam się smaży, my do tego zrobimy jeszcze fajną sałateczkę z ogórka (cukinii) i papryki żółtej i nie wiem... pomidora. Kroimy wszystko na fajne kawałecki (kroi). Tu jak jest ta końcówka od ogórka, to tego się nie je, to jest niezdrowe, to wywalamy, tak (wyrzuca końcówkę do śmietnika). Wszystko do miski razem (przerzuca warzywka z deski do miski, trochę mu się wysypało). Tutaj jakaś przywara, ogórano, bierzemy (bierze oregano i próbuje je wsypać do miski, jednak nie leci). I na górę do smaku trochę zieleninki. I to jest nasza sałatka

Już prawie mamy obiadek[]

Frytki, o już chyba gotowe są (dobrze wypieczone :D). Wyciągamy, na razie położę tu. Frytki możemy już dać na talerz. Kotlet.. ten kotlet to ja w ogóle nie wiem, dlaczego on się nie robi (wypełniłeś patelnię sokiem cytrynowym zamiast oleju :D). A może tego kotleta może tu (kładzie kotleta na dużą płytę grzewczą). Ja takiego czegoś w domu nie mam, ale to jest fajne. No i teraz się smaży! Zamykamy lodówę, bo to nie jest szafa (zamyka lodówę). Sałatkę możemy na talerz już (przerzuca sałatkę na talerz, trochę mu się wysypało). Pięknie! (chce odłożyć talerz, niechcący go tłucze) A... te talerze teraz takie robią, że... lipne... (bierze szpachelkę) Tu jest taka specjalna szpachelka do obracania mięska.. (obraca mięsko szpatułką). Już widać, że się fajnie zrobiło trochę.

Zabawa[]

(gra w darta) (widzi kartkę "OBIECUJĘ JUŻ NIGDY NIE WSADZAĆ GAŚNICY DO PIEKARNIKA" i to robi) No niby co się stanie, jak... Nic! (gaśnica wybucha) Ło!! O kruci, wywaliło drzwi na drugi koniec...

Już na pewno mamy obiadek[]

Kotlet już prawie gotowy, jeszcze go raz obrócimy i fajnie. Już się zrobił taki rumiany, proszę państwa. (przerzuca kotleta z płyty na talerz) No! (rzuca szpachelką) I obiad gotowy, smacznego :) Dam ci do komputera. Możesz sobie jeść i grać. Pamiętajmy oczywiście, że po wykonanej robocie należy wszystko posprzątać po sobie, nie zostawiać śmieci,, powywalać i poodkładać szpeje (narzędzia) na swoje miejsce.

Kolacja[]

kupowanko

Kuchnia posprzątana, została nam jeszcze kolacja. Proponuję hamburgersy.

Bułka[]

Pierwsze co, kupujemy bułki. Ja zrobię jednego, wy możecie zjeść nawet i 10 i nie interesuje mnie to. W sklepie są akurat tylko góry bułek, ale to nic nie szkodzi - wyjdzie też

Warzywka, owocek i dodatki[]

Składniki wy możecie sobie dać inne - to jest mój przepis i jest to pomidor, ogórek (cukinia), możecie dodać wszystko, co tam chcecie, nie interesuje mnie to. Mój będzie to najzwyklejszy hamburger. Jeszcze gruszkę (:D). I wszystkie warzywa tniemy (kroi cukinię, pomidora i gruszkę, wzięte z półki z warzywkami i owockami). Pamiętajmy - odcinamy końcówkę i wyrzucamy ją tam, gdzie jej miejsce, do samego... diabła... (do kosza) Tyle ogórka na prawdę nam wystarczy, resztę możemy na spokojnie wywalić (wyrzuca cukinię do śmietnika). Oczywiście pamiętajmy, że jak kupujemy jakieś warzywa w Biedronce, to tam ci ludzie tymi rękami dotykają brudnymi - trzeba umyć (myje pomidorka), bo inaczej długo nie pożyjecie. Końcówkę gruszki wyrzucamy, ja tego nie będę jadł, może ty. Przyda nam się jeszcze ketchup i miód (bierze oba składniki). Tak, nie pomyliliście się. Miód doda nam takiego lepszego, wyraźnego smaku do naszego hamburgersa. Wszystkie składniki mamy już gotowe, wyciągnę tylko przygotuje se talerz duży, to nam nie będzie potrzebne (rzuca talerzykiem) (głos z oddali:) To posprzątaj!

Kotlet[]

Kotlety! Kotlety mamy w lodówie, ja robię jeden, wy możecie nawet sobie dać pięć (bierze kotleta z lodówki) i w ogóle mnie to nie interesuje - ja robię jeden. Tu mamy takie do robienia kotletów (kładzie kotleta na dużą płytę grzewczą) i się robi.

Już mamy prawie hamburgersa...[]

Za ten czas możemy zrobić wszystko, na przykład podgrzać se bułki w mikroweli. Cyk, myk, pyk pyk (ustawia mikrowelę). Bułki się robią, bułki muszą też być ciepłe - nie będę zimnej buły jadł. (przy płycie) Obróć ten kotlet! (obraca kotleta) Dobre. Czekaj na drugą stronę, aż się zrobi. Tu już nam się bułki, no trochę się spaliły (spokojnie, nie spaliły się za bardzo :D). To nic, to jest takie zdrowe spalenie. Nic wam nie będzie! (przerzuca bułki z mikroweli na talerz). Kotlet gotowy, i moja kolejność jest taka: najpierw ketchup (dodaje ketchup, trochę wylewa) Luks! Potem... Potem kotlet dajemy (kotlet siup na bułkę z płyty). No! Kotlet jest pokładony, teraz troszkę miodu. Odrobinka, to jest tylko tak, o, ciup ciup! Symbolicznie! (nalał troszkę miodu na bułkę, po czym rzucił butelką)

Katastrofa!

Katastrofa[]

I... (biorąc deskę do krojenia z warzywami, wysypał wszystko, co było na niej) Kruci! Katastrofa, ja nie będę tego zbierał! Wszystko na marne, jak ja nie lubię gotowania durnego, kto to lubi, chyba jakiś... (biorąc kawałek pomidora z podłogi, rozwalił talerz z bułką :D) Ech... dobre. Kupcie se chrupsy, zjedzcie se chrupsy na kolację, żegnam!

Zakończenie[]

(przejście) (robi coś na komputerze, po czym wkłada telefon do mikroweli) Ta gra jest bardzo fajna, nie można chyba tylko obierać ziemniaków, co minus. Ale polecam (wkłada telefon do robota kuchennego).

Ciekawostki[]

  • W pewnym momencie Klocuch wyraźnie parodiuje Roberta Makłowicza[1]
  • Robocza nazwa filmu to gotowanie - wideorecenzja.
  • Na początku Klocuch nawiązuje do filmu gotowanie, mówiąc, że "już kiedyś zrobił film o gotowaniu".
  • Muzyka użyta w filmie pochodzi z czołówki programu Makłowicz w podróży.
  • To pierwszy i jak na razie jedyny film, w którym Klocuch ulokował markę "Puchatek".
  • Z tego filmu dowiadujemy się, że Klocuch korzysta z anglojęzycznej wersji wyszukiwarki Google.
  • Kotlet na początku nie chciał się usmażyć, gdyż Klocuch wypełnił patelnię sokiem cytrynowym.

Przypisy[]

  1. I do tego wszystkiego, jeszcze doooo smaaaku, bierzemy szczypiorek, kładziemy gooo, pokroimy naaaa drobniutkie takieeee kawałecki
Advertisement