Klocuch Wiki
Advertisement

Nrgeek ryjec 1.jpg

NRGeek - czyli Krzysztof Micielski, youtuber od gier, znajomy Klocucha (z internetu). Zdarzało mu się rapować pod pseudonimem Kamikaze. Urodził się w 1979 r. w Łodzi i nadal tam mieszka. Stawia włosy na kefir, używa odżywki selsun blue, ale nie chodzi do fryzjera. Ma żonę o imieniu Mariola i kota o imieniu Pepper.

Na swoim kanale prowadzi znane serie Zagrajmy w Crapa, AskMe i Pogadajmy.

Podobno to człowiek z niezliczoną ilością alter ego:

  • Wielki Barachlator
  • Rudolf "Rudi" Męczywór
  • Eugeniusz "Major" Kopyto
  • Hesus Chytrus
  • Mieczysław Wieczysław Kutasowitsh
  • Klocuch (???)

Linki[]

Galeria[]

Klocuch i NRGeek - historia i ciekawostki[]

  • W 2013 roku z okazji zdobycia 20 tys. subskrybentów NRGeek w poście na Facebooku zaproponował swoim fanom nagranie krótkiego filmiku. Ukazały się one na filmie 20K, a wśród nich znalazły się nagrania znajomych Nrgeeka, jakichś zwykłych ludzi z YT oraz Klocucha. To pierwszy raz, kiedy mistrz nagrał dla innego youtubera, co wtedy wydawało się niesłychane. Jego opinia na temat kanału Nrgeeka była następujacej treści:

Serwus! Polecam konto NRGeek. Growo, śmieszno i muzycznie.

  • W 2013, NRGeek w swoim filmie o Kevinach powiedział "Tu za mało napracowania, jak to by powiedział Klocuch"
  • W sumie mieli ze sobą kilka kolaboracji. Był pierwszym większym youtuberem, z którym Klocuch nagrywał coś wspólnie.
  • Obserwują się wzajemnie na Twitter.
  • W 2015 roku Klocuch zrobił mu żart, zakładając konto na Asku - runcajs16. NRGeek nie wiedział, że to on, aż do publikacji filmu jak zrobic zart w internecie komus. Dzięki temu wiemy, na co NRGeek stawia włosy...
  • W grubolach w grach przez mikroułamek sekundy w 6:05 widać Nrgeeka stojącego z innym grubym youtuberem Ichabodem - Łukaszem Stelmachem.

grubole w grach

  • Podobno Klocuch zazdrościł Nrgeekowi przycisku - prezentu od YouTube, aż sam go dostał i chwalił się, że ma nowszy, ładniejszy.
  • W związku z różnymi kolaboracjami pomiędzy nimi powstała teoria, że Energyk jest Klocuchem. Jeszcze bardziej spiskowa teoria mówi, że to jego syn.
  • Według odpowiedzi NRGeeka na Ask.fm poznali się w ten sposób, że NRGeek napisał do Klocucha maila. Nie zna go osobiście. Wygląda na to, że nie wiedział, kim jest Klocuch i się tym nie interesował, aż do czasu, gdy wysłał mu płytę pocztą.
  • W okresie tajemniczej aktywności Klocucha, NRGeek odpowiadając na niezliczone pytania zmartwionych widzów na Asku twierdził, że nie wie, co się dzieje. Jednocześnie nie sądził, jakoby Klocuch miałby się niedługo ujawniać.
  • W co sie ogladalo na internecie w lewym górnym rogu w 13:45 widać, jak Klocuch na jednej z kart przeglądarki ma "micielk". Okazuje się, że jest to starożytny kanał NRGeeka.
Nrgeek micielk co sie ogladalo na internecie.png

  • Nawiązania do youtubera pojawiają się w tekstach piosenek Klocucha. W pierwszym promocyjnym hip hopie słyszymy:  "Nie wiem czy to wiecie, NRGeek mieszka w Łodzi" - tekst, który ma dalszą kontynuację w kruci gangu. Z kolei w aezakmi mistrz określa się jako: "młody Klocuch - poł nikt pół NRGeek".
  • Na streamie Max Payne 3 Part 8 / Condemned Part 1 (Hitbox.tv) - NRGeek Stream #37 (2016) pojawiło się pytanie PasztecikaPL "NRGeek'u! Zrób jakąś serię z Klocuchem !! Może jakieś spotkanie na żywo? Wspólne wideorecenzje?", na które ludzie z chatu odpowiadali albo z niedowierzaniem (to było jeszcze przed sławą kruci gangu), albo że Klocuch to syn youtubera. W końcu głos zabrał sam NRGeek:

A propo Klocucha, dzisiaj rozmawiałem z Klocuchem. Ale to tylko tak, wiecie, na jedno zdanie, że tak powiem.
Natomiast... Już wiecie w ogóle kto to jest ten Klocuch, czy jeszcze nie? Czy jeszcze się tam... jeszcze go szukacie?
Oglądałem ostatnio taki kanał jakiś, bo właśnie podsyłałem mu kanał o tym jak... jakimś takim kolesiu, który stara się go zdemaskować.
Tam koleś w ogóle jakieś takie rysunki zrobił, gdzie to w ogóle Klocuch leżał na łące, czy był odwrócony na wschód, czy na północ, w ogóle jakieś takie bzdury, nie?
To jest po prostu... to jest absurd, nie? To jest całkowity absurd.
Ale po prostu oglądałem tego koleżkę, co właśnie te wszytskie tamte swoje teorie wykładał...
To było tak fascynujące, że ktoś może mieć taką obsesję. Niesamowite.
Natomiast ci, co mają moją płytę w wersji fizycznej, to wiedzą, że sprawa z Klocuchem w moim przypadku jest dosyć oczywista.
Znaczy oczywista... Powiedzmy, że wiem, znam dokładny adres Klocucha, ale to ci co mają płytę, to wiedzą dlaczego.
Natomiast zdradzenie jakiegokolwiek sekretu Klocucha odarłoby to wszystko z tej właśnie tajemnicy i by przestało być zabawne.
I jestem jedną z tych osób chyba, która by nie chciała, żeby ktokolwiek Klocucha zdemaskował, bo no byłoby szkoda, no...
Z resztą to już mówiłem niejednokrotnie, nie?

Z opisu wynika, że NRGeek miał na myśli Przedluzaka. Prawdopodobnie oglądał kanał ThePrzedluzak (fejkowy, ale część filmów to prawdziwe reuploady z pierwszego konta demaskatora).

Klocuch, Klocuch, Klocuch...

Nie było to trudne, w końcu dzwoniłem sam do siebie, ale pomysł z Zagrajmy w Crabba, na ktory wpadłem, był genialny. Do dziś tak uważam.

Uwielbiam Klocucha. Taki mój mały narcyzm...

Advertisement