Klocuch Wiki
Advertisement
Rysunek Klocucha w czapce policjanta z literą P; granatowa koszulka, na niej: góra symbolu Polskiej Policji.

Główny obrazek

Ta strona dotyczy kanału Klocucha na YouTube'ie. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Klocuch (dawniej KlocuchRecenzje) – główny kanał Klocucha, na którym zamieszcza wszystkie swoje najnowsze filmy. Został założony po utracie konta Klocuch12. Pierwszym filmem był kabaret wrzucony 7 lipca 2012 roku.

Nowa nazwa Klocuch, została uroczyście zmieniona 5 stycznia 2016 r. w filmiku klocuch[1].

Informacje o koncie[]

Aktualny opis recenzje przyroda nauka zabawa
Starsze opisy Drugie konto bo na tamtym nie moge wpisac hasla
Ktos mi wszedl na konto klocuch12 to nieja
recezje kabarety poradniki i inne
recezje ryswoanie kabarety bajki
recenzje rysowanie gry

ten kanal to juz nie to samo co bylo kiedys a co innego

Data dołączenia 6 lipca 2012
Linki

tu (link do konta na Twitterze)

moja strona (dawniej: 2)
Google+
Tagi kanału klocuch12, nowe, konto
Polecane kanały Klocuch12
Playlisty

moj

najwieksze hity (niepubliczna)

kaseta z komuni (niepubliczna)

Zapytania biznesowe 12klocuch12@gmail.com
Lokalizacja Polska

Filmiki[]

Od czasu pierwszych filmików król polskiego YouTube'a ruszył z kopyta. Publikacje mimo starego stylu zaczęły wykazywać się większą jakością, a oceny zaczęły być bardziej pozytywne, bo hejterzy prawdopodobnie olali sprawę lub myśleli, że Klocek nie ma drugiego konta i twórca odszedł. Od tego momentu również nawiązał współpracę z wieloma polskimi jutuberami, co jeszcze bardziej pozytywnie wpłynęły na przyszłość jego projektu.

Pojawiły się co najmniej 3 nowe typy filmików, czyli seriale, gry dzieciństwa i przeróbki zwane kabaretami. Te ostatnie najbardziej odcisnęły piętno na rozwoju kanału, bo przed piosenkami osiągnęły największy sukces z jego serii.

Można byłoby się spodziewać powolnej zmiany kanału na kanał przeróbkowy, lecz tak się nie stało z jednego powodu. W jednym z jego filmików stwierdził, że nie robi contentu dla pieniędzy, lecz dla zabawy. Jako hobby.

W 2017 roku zaczął robić piosenki - hip hopy i niepubliczne covery. Piosenki hip hopowe z 2018 roku zdobyły miliony wyświetleń, co stało się przełomem w jego jutubowej karierze.

Popularność[]

Na starcie Klocuch nie miał lekko. Część jego widzów albo nie wiedziało o nowym kanale albo nie dowierzało, że to nie jest kolejny podszywaniec. Autor filmików nie poległ, a wręcz przeciwnie, po pewnym czasie jego wyświetlenia stały się coraz większe. Widownię Klocka podbijali ludzie, którzy usilnie próbowali zdemaskować twórcę. Jednakże przestali to robić w 2015 roku, gdy największe fora na ten temat upadły. Kolejny wzrost nadszedł gdy użytkownicy Wykopu wrzucili kabaret - tureckie problemy na tą stronę. Największy boom na Klocucha został odnotowany po parodii Gucci Gangu i się utrzymuje do dziś.

Niestety wraz z tym zwiększyła się liczba przypadkowych normików oglądających Klocka, co odznaczyło się negatywnie na społeczności. Najwyraźniej w tej sprawie Klocek zainterweniował pod filmikiem tu jest moj prezent gdzie na końcu zachęcał żeby część widzów unsubowało twórcę i żeby zostali tylko najbardziej zainteresowani.

Avatary[]

Tła konta[]

Advertisement