Klocuch Wiki
Advertisement
Ta strona dotyczy fana Klocucha. Zobacz też: inne znaczenia słowa Klocuch.

Pierwszy awatar

KlocuchFakty - prowadził radio na forum Kapturzystów, gdzie później został mianowany moderatorem. Funkcję moderatora posiadał również na Klocforum, a potem przez krótki czas Kruci.pl, dopóki go jej nie pozbawiono.

Działalność trollerska[]

1a37ce9c80d0199d3a733737146d7feb.png

Swój nick wymyślił jako przeciwieństwo do KlocuchMity, o którym tworzył niepochlebne materiały na swoim kanale o charakterze trollerskim "KlocuchFakty", który został usunięty przez Youtube po otrzymaniu zgłoszeń. Parę dni później podobno powstało konto podszywkowe, które okazało się trollingiem. Ostatecznie pan Fakty i pan Mity pogodzili się ze sobą i działali razem w administracji Kapturzystów.

miniatura jednego z filmów

Działalność demaskatorska[]

Na innym, niepowiązanym kanale był znany jako whitemag i prowadził działalność demaskatorską (prawdopodobnie rok 2013). Według jednej z hipotez, którą zamieścił w swoich materiałach, Klocuch powinien mieć powyżej 18 lat, skoro na jednym z filmów pokazał Action Mana, a zabawka pochodziła z lat 90-tych. Trzeba zaznaczyć, że w tamtym czasie niektórzy uważali, że recenzent to jeszcze dziecko.

Komentarz współczesnego eksperta: W powyższej implikacji widać wyraźny błąd logiczny wynikający z pomylenia kwantyfikatorów logicznych. Prawidłowe wnioskowanie powinno przebiegać następująco: Jeśli Klocuch zna Action Mana, wówczas jest jedną z osób pełnoletnich znających tę zabawkę (bardzo duża część społeczeństwa) albo jest jedną z osób niepełnoletnich (mała część społeczeństwa) znających tę zabawkę. Niestety ten sposób nie daje odpowiedniego wniosku, więc nic nie wnosi do próby zdemaskowania.

Dalsze dzieje[]

25 lipca 2016 z sentymentu do szczeniackich czasów reaktywował stary kanał pod nazwą KlocuchFakty2.

Po upadku drugiej edycji forum Kapturzyści w 2017 usunął się w cień, lecz powrócił w połowie 2018 roku zjawiając na ich serwerze discord. Od końca grudnia 2018 roku sprawuje na nim funkcję właściciela.

Advertisement