FANDOM

1

Najnowszy avatar kanału Klocuch12

Klocuch12 - stary kanał Klocucha na YouTube. Publikował on tam swoje filmy w latach 2010-2012, dopóki nie zapomniał do niego hasła. Potem zostało przejęte przez hakerów, a ostatecznie zwrócone, lecz go już nie używa, ponieważ ma nowy kanal - Klocuch.

Informacje o koncie Edytuj

Opis: Recenzje rysowanie gry

Data dołączenia: 11 listopada 2010

Linki: Google+   

Tagi kanału: Klocuch, 12, recenzja, pl, recenzje, gta, san, andreas, przeróbki, ivona.

Polecane kanały: Klocuch

Playlisty: Podoba mi się

Archiwum aktywności (stare biuletyny): https://www.youtube.com/user/Klocuch12/feed

HistoriaEdytuj

Pierwszym historyczną publikacją Klocucha na tym kanale (i co za tym idzie kiedykolwiek) to The Nomand soul - recenzja z 2010 roku. Obecnie nie jest dostępna poza reuploadami, jednak pozostała jego wczesna twórczość jest dostępna (Dink Smalwod - recenzja pl, Murk - recenzja pl). W tych filmikach Klocuch poza swoim młodym wiekiem nie wydawał się trollować. Na początku do nagrywania używał darmowej wersji frapsa. Przyjmuje się, że dopiero od GTA SA Nandreas - recenzja (morzliwości) Klocuch zamieniał się z dziecka z frapsem w największego trolla polskiego Jutuba, przed którym Testoviron czy Lord Kruszwil może tylko klękać. Po recenzji GTA zrobił sobie przerwę na wiele miesięcy. Powrócił w 2011 roku z Crime life 3 recenzja (morzliwości), na której było widać, że trolluje na całego. W następnych filmach trolling znów był bardziej stonowany i subtelny. Większą popularność zdobył dzięki youtuberom, którzy o nim wspominali, np. CTSG od Minikrafta i gdy ned for spedd 2 - wideorecenzja znalazła się na portalu joemonster.org. Potem pojawił się Klocuch122, którego promował sam Klocuch, dopóki tamten nie zaczął uważać się za jego brata. Wtedy mistrz rzucił mu wyzwanie, jednak 122 omyłkowo usunął swoje konto z powodu ACTA. Jego miejsce zajęła podszywka Klocuch14. Ostatnim oficjalnym filmem na kanale był swat-gra internetowa z 17 czerwca 2012. Okazało się, że recenzent zapomniał hasła do swojego konta. Założył więc w lipcu nowe konto KlocuchRecenzje, gdzie w opisie kanału napisał "Drugie konto bo na tamtym nie moge wpisac hasla." Jednak to nie koniec historii konta Klocuch12.

22 listopada 2012 włamywacze weszli na kanał zakładając od nowa e-mail klocuch12@onet.pl, którego najwyraźniej usunął onet. Polubili kontem film demaskatorski Przedluzaka Klocuch12 - nieznane informacje (Demaskowanie Klocucha), upublicznili prywatną recenzję Tibii, a także zrobili słynny live Zapomniłem. Następnego dnia był jeszcze jakiś live Klocóch12. Wiadomo, że hackerzy udostępnili kanał Przedluzakowi i wyjaśnili mu, w jaki sposób się włamali. Informacje z konta demaskator ujawnił, gdy poczuł się zmanipulowany przez Klocucha i wrócił do demaskowania. Pod koniec listopada recenzent odzyskał konto, o czym napisał na swojej stronie na manifo (pierwszej), ale później najwyraźniej znów je stracił, o czym poinformował już na swojej drugiej stronie na Blogspot 20 lutego 2013: "moje konto klocuch12 zabrano".[1] Nie wiadomo czemu tak się stało. Może był nieostrożny, nie zmienił hasła i hacker znów zabrał. Na szczęście kiedyś w końcu kanał powrócił do właściciela.

Ostatni raz wrzucił tam filmik w marcu 2016, który wyglądał bardziej na nadający się na Twittera. Może w ten sposób chciał udowodnić, że ma w posiadaniu stare konto. W grudniu 2018 roku w opisie jednego z filmów ze starego kanału zamieścił wskazówkę do odnalezienia filmiku herbata 2.

AvataryEdytuj

Tła konta Edytuj

LinkiEdytuj

Klocuch12 - Wideohistoria - Wersja ogólna

Tajemnice Klocucha - Odc. 2 (Film Przedluzaka - historia wyszukiwania i oglądanych filmów na koncie Klocuch12)