Klocuch Wiki
Advertisement

Klocownicy - nieistniejąca już grupa demaskatorów Klocucha pod przewodnictwem VarmenaGP. Współpracował z nimi Dawid7531. Ich kanał już nie istnieje, a wszelkie inne to konta trolli. Nawet na WebArchive nie można znaleźć jak wyglądał ich kanał

Historia[]

Swoją działalność rozpoczęli 4 grudnia 2012 roku.

Do Klocowników początkowo należeli: VarmenGP, CraYdek, Marcin, karol.mc2. Wkrótce grupa liczyła już tylko trzy osoby, a byli to: VarmenGP, Surfin Bird, Marcin. Klocownicy byli jedną ze sławniejszych grup zajmujących się poszukiwaniem Klocucha. Jednak ich dochodzenie nie należało do profesjonalnych (jak z resztą każdego z ówczesnych demaskatorów). W dniu 8 lutego 2013 roku kanał Klocownicy został zawieszony z powodu złego odbioru przez widzów (przed)ostatniego filmu o demaskowaniu (Ukryta Prawda 3), a kanał zmienił nazwę na "Kanał Fanów Klocucha". Poza tym usunięto awatar, zmieniono opis i opublikowano biuletyn z przeprosinami.

Ostatecznie zamknęli go 31 marca 2013 roku.

Biuletyn:[]

Presja czasu oraz negatywna postawa ludzi, sprawiła, że zawieszamy kanał. Bardzo nam przykro, ale to zaszło za daleko. Mimo cenzury, zaczynają padać nazwiska osób, których nie chcieliśmy upubliczniać. Nie o to tu chodziło. Nie chcemy, aby ludzie mieli kłopoty z naszej winy.  Mamy nadzieje, że jeszcze uda nam się wrócić z ostatecznym podejściem. Za wszystko przepraszamy.

większego rozmiaru nie ma

  Serwus.

Dostępne reuploady filmów:[]

Klocuch - Cała Prawda

Klocuch12 Ukryta Prawda 3 (film zawiera błędy, należy traktować jako ciekawostkę z przeszłości)

Advertisement