Klocuch Wiki
Advertisement

3 filmy na czasie - filmik opublikowany 19 stycznia 2018 roku na kanale Klocuch, 18 dni po wypuszczeniu teledysku piosenki kruci gang. Jest to satyra na typowych youtuberów, którzy tworzą śmieciowy kontent, jak recenzowanie karty Na czasie

Opis[]

Klocek ma dla nas 3 filmiki, które podbijają internet. Zaczyna lecieć intro z fajną muzyczką.

Oczywiście zawsze jest więcej, ale zawsze pisze, że trzy. Nie trzeba dużo napracowania, wystarczy kliknąć przycisk na YouTube "Na Czasie", i od razu są filmiki, które podbijają internet.

Klocuch mówi do nowych widzów, że on zawsze tak robi. Pierwszy filmik, który klika, to:

Minecraft w prawdziwym życiu[]

Dobry nie? Dobry ni?

Enzzi wita się swoim klasycznym "Dobry ni" na starcie, co dziwi pana Cucha, który po kilku próbach powtórzenia tego sformuowania wita się "Dzień dobry z tej strony Enzzi". Klocuch słysząc o Minecrafcie w prawdziwości ma przypominanie.

Trochę odgapił, ale fajne. Nie oglądał Klocuch filmiku, lecz sądzi, że fajność i w ogóle.

A, i mamy kabaret[]

Klocuch klika w jakiś kabaret, i nagle wyświetla się kabaret - zlotopolscy.

Nawet fajne. Następny ciekawy film, który podbija internet:

Baba z kurą[]

Biegnie. Wzięła, niesie kurę

Biegnie jakaś kura. Do autobusu. Biegnie. Wzięła, niesie kurę.

Klocuch powtarza tym, co ich wcześniej nie było, że on zawsze tak robi na tym kanale. Klocusław ogląda filmiki i mówi, co się na nich dzieje. Nie musicie go oglądać, on zawsze tak robi. Klocuch znowu ma przypominanie, ale czeka z nim do końca.

Niespodziewanie filmik się kończy, co zdziwiło Klocka. To jest jakieś, co to było w ogóle? Baba niesie kurę, i to jest właśnie...

TVGRY przegląda komentarze[]

Oto jest propozycja przebojów roku 2000, zapraszam na plebiscyt [pokazuje własną kartę]

Propozycja przebojów roku 2000, zapraszam na plebiscyt!

Numer 1 na liście przebojów to jest:

10 najśmieszniejszyk tabliczek "uwaga pies"[]

To chyba ktoś kupił maszynę losującą od tvgry. Klocuch ogląda reklamę jakiegoś filmu.

Kruci czemu ona ma taki ryjec? Co to jest? Jenyyyyyy! Klocek nie wie która morda jest gorsza. Tej baby, czy tamtej. Klocuch jednak nie chce tego.

Żabson[]

Klocuch odpala rapsy Żabsona. Woli schabowe niż mielone, hej! Dobre, heh.

Kuba klawiter[]

Musi się biedny kisić pomiędzy tymi. Król polskiego youtube pokazuje, że się stało takie coś, że:

Cezar Pazura[]

Nie chodzi o numerki, tylko o luksje. Chyba...

Który [zaczyna mówić starą wideorecenzją] znany aktor Cezar Pazura, Różowa Pantera. Możecie go znać z takich filmów [mówi teraz normalnie]. No i ten Cezar Pazura, nie wie mistrz co mu się stało, ale nagle zaczął robić filmiki do internetu. Czy on chce... a fajny był, ale.. zobaczymy, co on tam gada [odpala filmik]:

"Moi drodzy, moi najdrożsi, moi ukochani. Lajkujcie, no nie może stać ten, ten wynik, ja myślałem, że tu wiesz, na koniec roku [jeny, kto te napisy pisał pod 3 filmy na czasie...] będę miał pół miliona subskrybentu. Ale być może jest coś nie tak z tym kanałem. Będziemy kombinować, żeby było tak. Pozdrawiam was serdecznie. Całuje."

Klocuch mówi, jak on myśli. Jest on na pewno mądrzejszy od Klocuskiego, ale mówi cezarowi, że źle on robi, bo mu chodzi o to, ile ma numerków, a to chyba nie o to chodzi. Tylko o to, żeby coś fajnie robić, no ale nie wiadomo. Klocuch żadnym Jutuberem nie jest, to on nie wie.

5 sposobów na Dzień Babci i Dziadka[]

Klocuch nie ma ani babci ani dziadka, ale może widzom pokazać jeden sposób. Jak mam babcie albo dziadka, to mamy dać prezent, np. babci coś narysować ładnego, albo dziadkowi, i mamy dać. Będą się cieszyć, i to jest klocuchowy sposób na Dzień Babci i Dziadka.

A jak nie mamy ani dziadka ani babci, to nie macie problemu xD. Nie no, Klocuch żartuje, oczywiście...

Gonciarz Dzban[]

SIEMA SIEMA KU**A WITAM!. Klocuch jest na tyle inteligentny, że przerywa ten głupi filmik. Za dużo już.

Outro[]

Dobre, to były 3 filmy, które podbijaja internet. Proszę cię palca w dół, żebyś dał i będę bardzo wdzięczny, to jest bardzo pomocne dla mnie. I jak zawsze zapraszam was na nowy filmik w poniedziałek o godzinie 13:00, będą następne 3 filmy, które podbijają. Ja się z wami żegnam już, serwus! [klask]

Ciekawostki[]

  • Piosenka lecąca w intrze i outrze to Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
  • Klocuch w filmiku wyszedł na hipokrytę, bo kradnie filmy jak Poszukiwacz
  • Ze względu na wspomnienie o maszynie losującej filmik ten jest zapowiedzią bajka - tv gry
  • Klocuch ustawił na prywatny film 1 kwietnia 2019, 2 maja tego samego roku, film został przywrócony na publiczny, więcej o tym: [1]
Advertisement